Rozkład dnia

Wesoło spędzamy dzień w przedszkolu

 

„Dzień dobry- witamy i do zabawy zapraszamy”-

przyprowadzanie dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne:  manipulacyjne, konstrukcyjne,  w wybranym kąciku zainteresowań.

 

 

„Zajęcia indywidualne”

Terapia behawioralna, terapia integracji sensorycznej, terapia logopedyczna, gimnastyka korekcyjna.

 

„Kto o zdrowie własne dba, czyste ręce zawsze ma”

czynności higieniczne przed śniadaniem.

 

„Jedz dużo warzyw i owoców wiele, bo to są twoi najlepsi przyjaciele”

 samodzielne i estetyczne spożywanie śniadania.

 

„Chociaż mam niewiele lat, dbam o zęby bo to skarb”-

 mycie zębów

 

 

„Bawię się i uczę”

zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową.

 

„W zdrowym ciele zdrowy duch”

gry i zabawy ruchowe, sportowe, sprawnościowe na urządzeniach;  obserwacje przyrodnicze; spacery, wycieczki.

 

„Żeby zdrowym zawsze być, trzeba się dokładnie myć”– przyswajanie nawyków higienicznych po spacerze.

 

„Zabawy umuzykalniające”

zabawy ze śpiewem.

 

„Żeby zdrowym zawsze być, trzeba się dokładnie myć”– przyswajanie nawyków higienicznych przed posiłkiem.

 

„Wszyscy bardzo się radują i ze smakiem pałaszują”-

 obiad

 

„Czas na relaks”

ćwiczenia relaksacyjne; słuchanie muzyki poważnej,

 bajkoterapia, słuchanie czytanych bajek.

 

„Wesoło spędzam czas”

 zajęcia indywidualne, zabawy dowolne.     

 

„Żeby zdrowym zawsze być, trzeba się dokładnie myć”– przyswajanie nawyków higienicznych.

 

 

„Wszyscy mamy słodkie minki,  bo zjadamy witaminki”– podwieczorek.

 

„Zabawy na do widzenia”

odbieranie dzieci. Zabawy dowolne w wybranym kąciku zainteresowań; zabawy paluszkowe i słowne; zabawy badawcze; zajęcia indywidualne w zależności od potrzeb i możliwości dzieci; zabawy na podwórku.